Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Porovnání algoritmů pro syntetické modelování dozvukových vlastností místnosti
Beňo, Tomáš ; Balík, Miroslav (oponent) ; Frenštátský, Petr (vedoucí práce)
Cílem Bakalářské práce je seznámení se a zjištění možností řízení dozvukových vlastností zavedených algoritmů pro syntetickou modelaci dozvuku. Algoritmy, které navrhli Jon Dattorro, William Gardner a Jean-Marc Jot, jsou implementovány v prostředí Matlab. Jsou zjištěny jejich charakteristické vlastnosti a provedeno porovnání. Následná implementace Jotova algoritmu pomocí technologie VST v prostředí Matlab s využitím rozšíření Audio System Toolbox, umožňuje studovat vlastnosti a chování algoritmu, který zpracovává zvuk v reálném čase. Výsledný zásuvný modul lze poté testovat v DAW, které slouží jako hostitelská aplikace.
Multiplatformní přehrávač zvukových signálů
Malár, Ladislav ; Mach, Václav (oponent) ; Sysel, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomové práce se zabývá vytvořením multiplatformního zvukového přehrávače s možností jeho využití v logopedické ordinaci. Teoretická část práce je zaměřena na porovnání dvou multiplatformních knihoven, z nichž byla jedna vybrána pro vytvoření přehrávače. Následně pak na funkčnost SQLite databáze, VST pluginu a VST hosta, jež byly také využity v rámci výsledné aplikace. Základem praktické části je pak samotný návrh a vytvoření multiplatformního zvukového přehrávače rozšířeného o databázi a o analýzu řečového signálu za pomoci VST pluginu.
Digitální hudební efekt založený na waveletové transformaci jako plug-in modul
Mikl, Martin ; Schimmel, Jiří (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice digitálního zpracování hudebního signálu. V úvodní části je rozebrána funkce a využití standartu VST. Stručně je popsána historie vzniku rozhraní VST, jeho uplatnění a použití v hostitelských editačních programech, zmíněny jsou i konkurenční technologie a licenční podmínky šíření této technologie. Dále je zde stručně popsán princip waveletové transformace, včetně několika základních matematických vztahu. Důraz je kladen především na konečnou diskrétní waveletovou transformaci a Mallatův pyramidový algoritmus. S využitím znalostí o waveletové transformaci bylo navrženo blokové schéma digitálního hudebního efektu, ze kterého bylo vycházeno při tvorbě digitálního hudebního efektu standartu VST plugin. V závěrečné části práce je popsáno řešení tohoto efektu, včetně rozboru jeho dílčích funkcí. Je zde popsáno předávání důležitých parametrů i ovládání efektu.
Tvorba zvuku v technologii VST
Švec, Michal ; Schimmel, Jiří (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou digitální zvukové syntézy. Jejím hlavním úkolem bylo navrhnout a implementovat nový zvukový syntezátor. Vytvořený nástroj využívá různé přístupy k syntéze zvuku, proto je ho možné označit jako hybridní. Návrh nástroje byl inspirován existujícími audio syntezátory. Pro implementaci byl zvolen jazyk C++ a technologie VST od společnosti Steinberg. Jako rozšíření byl navržen a realizován modul, který dokáže zpracovat hlasový nebo textový vstup a na jeho základě vytvořit MIDI soubor, který je možné pomocí syntezátoru interpretovat. Pro tento modul je použitý jazyk Python. K vytvořenému syntezátoru vzniklo i jednoduché uživatelské rozhraní.
Zvukový efekt pro změnu výšky tónu
Čermák, Václav ; Sysel, Petr (oponent) ; Schimmel, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá realizací efektu pro detekci výšky zvukového signálu a její přelaďování v reálném čase. Nejprve analyzuje zvukové signály, jejich vlastnosti a základní operace pro časovou a frekvenční analýzu. Důraz je kladen na převod signálu z časové do frekvenční oblasti. Dále jsou rozebrány metody přelaďování zvukového signálu, detekce základního kmitočtu a určení znělosti. Praktická část se věnuje návrhu příslušných algoritmů, jejich implementaci v prostředí Matlab a hodnocení výsledků. Na to navazuje vytvořením zásuvného modulu technologie VST pro přelaďování zvukového signálu v reálném čase, který obsahuje vybrané algoritmy z předchozí části a je výstupem této práce.
Digitální hudební efekt založený na waveletové transformaci jako plug-in modul
Mikl, Martin ; Schimmel, Jiří (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce pojednává o problematice digitálního zpracování hudebního signálu. V úvodní části je rozebrána funkce a využití standartu VST. Stručně je popsána historie vzniku rozhraní VST, jeho uplatnění a použití v hostitelských editačních programech, zmíněny jsou i konkurenční technologie a licenční podmínky šíření této technologie. Dále je zde stručně popsán princip waveletové transformace, včetně několika základních matematických vztahu. Důraz je kladen především na konečnou diskrétní waveletovou transformaci a Mallatův pyramidový algoritmus. S využitím znalostí o waveletové transformaci bylo navrženo blokové schéma digitálního hudebního efektu, ze kterého bylo vycházeno při tvorbě digitálního hudebního efektu standartu VST plugin. V závěrečné části práce je popsáno řešení tohoto efektu, včetně rozboru jeho dílčích funkcí. Je zde popsáno předávání důležitých parametrů i ovládání efektu.
Porovnání algoritmů pro syntetické modelování dozvukových vlastností místnosti
Beňo, Tomáš ; Balík, Miroslav (oponent) ; Frenštátský, Petr (vedoucí práce)
Cílem Bakalářské práce je seznámení se a zjištění možností řízení dozvukových vlastností zavedených algoritmů pro syntetickou modelaci dozvuku. Algoritmy, které navrhli Jon Dattorro, William Gardner a Jean-Marc Jot, jsou implementovány v prostředí Matlab. Jsou zjištěny jejich charakteristické vlastnosti a provedeno porovnání. Následná implementace Jotova algoritmu pomocí technologie VST v prostředí Matlab s využitím rozšíření Audio System Toolbox, umožňuje studovat vlastnosti a chování algoritmu, který zpracovává zvuk v reálném čase. Výsledný zásuvný modul lze poté testovat v DAW, které slouží jako hostitelská aplikace.
Tvorba zvuku v technologii VST
Švec, Michal ; Schimmel, Jiří (oponent) ; Černocký, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou digitální zvukové syntézy. Jejím hlavním úkolem bylo navrhnout a implementovat nový zvukový syntezátor. Vytvořený nástroj využívá různé přístupy k syntéze zvuku, proto je ho možné označit jako hybridní. Návrh nástroje byl inspirován existujícími audio syntezátory. Pro implementaci byl zvolen jazyk C++ a technologie VST od společnosti Steinberg. Jako rozšíření byl navržen a realizován modul, který dokáže zpracovat hlasový nebo textový vstup a na jeho základě vytvořit MIDI soubor, který je možné pomocí syntezátoru interpretovat. Pro tento modul je použitý jazyk Python. K vytvořenému syntezátoru vzniklo i jednoduché uživatelské rozhraní.
Multiplatformní přehrávač zvukových signálů
Malár, Ladislav ; Mach, Václav (oponent) ; Sysel, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomové práce se zabývá vytvořením multiplatformního zvukového přehrávače s možností jeho využití v logopedické ordinaci. Teoretická část práce je zaměřena na porovnání dvou multiplatformních knihoven, z nichž byla jedna vybrána pro vytvoření přehrávače. Následně pak na funkčnost SQLite databáze, VST pluginu a VST hosta, jež byly také využity v rámci výsledné aplikace. Základem praktické části je pak samotný návrh a vytvoření multiplatformního zvukového přehrávače rozšířeného o databázi a o analýzu řečového signálu za pomoci VST pluginu.
Konvoluční reverb s využitím technologie VST
Trtek, Stanislav
Trtek, S. Konvoluční reverb s využitím technologie VST. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Diplomová práce popisuje problematiku snímání kytarové aparatury, analogové a digitální simulace kytarových reproboxů, amp modeling, číslicové zpracování sig-nálu, snímání charakteristiky skutečných reproboxů pomocí impulsní odezvy a VST -- Technologii virtuálního studia. Cílem práce bylo vytvořit VST plugin realizu-jící konvoluční reverb -- softwarový simulátor kytarového reproboxu s jeho typic-kými vlastnostmi -- dynamikou a nelineárním chováním.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.